Przenośniki paskowe

Nadają się do transportu towarów drobnicowych o większych gabarytach, kiedy jeden jest kilkakrotnie większy od innych (pręty, pryzmaty itp.). Główną częścią przenośnika jest rama wykonana z profili aluminiowych, aluminiowych kół napędowych i napędzanych oraz aluminiowych uchwytów krążkowych z wychylnymi dwurzędowymi łożyskami kulkowymi. Przenośniki paskowe oferują większą pojemność niż przenośniki taśmowe i możliwość transportu bardzo szerokich lub długich materiałów.


Przenośnik paskowy 40CD MS i 40C MS

Przenośnik paskowy 40CD MS i 40C MS Przenośnik paskowy 40CD MS i 40C MS

 

Standardowe parametry
Długość przenośnika 500 – 6 000 mm
Szerokość ramy 200 – 600 mm
Obciążenie przenośnika 15 kg/m
Typ silnika 3 x 400 V (1 x 230 V)
Szybkość przesuwu paska* 4 - 38 m/min
Pasek PU, T10, B25 antystatyczny, z warstwą tekstylną
Temperatura pracy 10 – 80 °C
Średnica koła zębatego 58,7 mm
* Możliwość regulacji prędkości w zakresie 40 -150%
Standardowe parametry przenośnika. Pozostałe na zapytanie.

 

Formularz do zapytania

Kwestionariusz przenośnika paskowego 40CD MS i 40C MS

Przenośnik paskowy 80CD MS i 80C MS

Przenośnik paskowy 80CD MS i 80C MS Przenośnik paskowy 80CD MS i 80C MS

 

Standardowe parametry
Długość przenośnika 600 – 10 000 mm
Szerokość ramy 200 – 1 000 mm
Obciążenie przenośnika 25 kg/m
Typ silnika 3 x 400 V (1 x 230 V)
Szybkość przesuwu paska* 6,6 - 65 m/min
Pasek PU, T10, B25 antystatyczny, z warstwą tekstylną
Temperatura pracy 10 – 80 °C
Średnica koła zębatego 101,9 mm
* Możliwość regulacji prędkości w zakresie 40 -150%
Standardowe parametry przenośnika. Pozostałe na zapytanie.

 

Formularz do zapytania

Kwestionariusz przenośnika paskowego 80CD MS i 80C MS

Zalety przenośników paskowych

  • większa ładowność niż przenośniki taśmowe
  • możliwość transportu bardzo szerokich lub długich materiałów
  • dzięki szczelinie między poszczególnymi modułami paskowymi, możliwość transportu materiałów sięgających poniżej poziomu górnego modułu przenośnika
  • szybki montaż i dostawa przenośników - termin dostawy przenośników w wersji standardowej do 14 dni
  • przenośniki produkowane są zgodnie z wymaganiami klienta, umiejętność sprostania specyficznym wymaganiom klientów, takim jak przenośnik do środowiska ESD
  • możliwość wykonywania specjalnych operacji technologicznych lub produkcyjnych bezpośrednio na przenośniku (np. rozdmuchiwanie, odtłuszczanie, spuszczanie oleju do wanny pod przenośnikiem itp.)
  • zmienna liczba modułów paskowych w zależności od rodzaju przewożonego materiału
  • konstrukcja przenośnika składająca się z profili systemu modułowego z możliwością łatwego łączenia innych profili lub uzupełniających się technologii, możliwość modyfikacji przenośnika w przyszłości
  • z góry określone przenośniki, do wbudowania w zainstalowane na stałe linie montażowe
  • możliwość dostosowania transportera do indywidualnych potrzeb klienta

Rozwiązania techniczne

  • podstawowa rama przenośnika wykonana z profili aluminiowych z rowkowanymi elementami systemu modułowego
  • napędzane i napędowe aluminiowe koło pasowe
  • aluminiowe oprawy z łożyskami kulkowymi wahliwymi do regulacji i napinania łańcucha transportowego
  • napęd składający się z kompaktowej jednostki, w której skład wchodzi trójfazowy asynchroniczny silnik elektryczny i przekładnia ślimakowa, napęd wyposażony w przekładnię zębatą. W przypadku cięższych ładunków należy stosować koła zębate stożkowe.
  • pasy transportowe o różnych właściwościach (PU, PU z warstwą tekstylną do redukcji hałasu i akumulacji materiału)
  • prowadniki z tworzywa pod dolną lub górną krawędzią zewnętrzną pasa, który utrzymuje go na całej powierzchni
  • w zależności od rodzaju transportowanego materiału można wybrać inną liczbę gałęzi przenośnika taśmowego
  • prędkość jest stała lub może być kontrolowana za pomocą przemiennika częstotliwości. W przypadku przenośnika z przekładnią możliwość zmiany stałej prędkości można zmienić poprzez wymianę przekładni składającej się z paska zębatego, dwóch kół pasowych i krążka napinającego.
  • podstawa, jak również rama podstawy, wykonana z aluminiowych rowkowanych sekcji systemu modułowego. Wariant ma również regulowaną wysokość (ręczną, napędową) lub nachyloną.
  • opcja dostawy obejmująca połączenie elektryczne z rozrusznikiem silnika lub przemiennikiem częstotliwości
  • zastosowane ślizgi z tworzywa sztucznego zmniejszają tarcie oraz zużycie paska transportującego
  • regulacja rozstawu modułów w przenośniku paskowym

Akcesoria opcjonalne

  • elektryczne połączenie przenośników z elementami takimi jak czujniki optyczne z reflektorem, przyciski bezpieczeństwa STOP, przetwornica częstotliwości, rozrusznik silnika itp.
  • podstawa
  • silnik 1 x 230 V
  • plastikowy prowadnik ślizgowy z podniesionymi krawędziami do prowadzenia materiału
  • prowadnice boczne można regulować tylko w poziomie lub w pionie
  • mechaniczne ograniczniki końcowe
  • możliwość zgrzania lub dokręcenia mechanicznego, zabieraka do pasa zębatego w zależności od potrzeb klienta
  • dodatkowe pokrycie pasa warstwą poliuretanową, gumową, piankową lub PVC
  • zabudowa ruchomych elementów w celu zwiększenia bezpieczeństwa użytkowania transportera.

Przykładowe realizacje


Przenośnik paskowyPrzenośnik paskowyPrzenośnik paskowyPrzenośnik paskowy